03 / 28 / 2024
Новини Dolce vita Адреналинката Ени: Героят на първия ми филм живее и на „Раковски“ в София, и до „Таймс скуер“в Ню Йорк

Адреналинката Ени: Героят на първия ми филм живее и на „Раковски“ в София, и до „Таймс скуер“в Ню Йорк

Когато отидох в актьорското студио в Ню Йорк на Ал Пачино и Елън Бърнстейн от 1500 души избраха само трима артисти

0 коментари
Адреналинката Ени: Героят на първия ми филм живее и на „Раковски" в София, и до „Таймс скуер“в Ню Йорк

Евгения Радилова-Ени беше една от първите адреналинки на  шоуто „Господари на ефира“, а днес има впечатляваща актьорска и режисьорска кариера в САЩ.  Първият филм,  за който създаде сценарий и  режисира лично е „Патрик“. Историята тръгва от случка, която се разиграла пред ВИТИЗ, сега НАТФИЗ, когато учела в Академията. Тя тогава  запомнила случая и написала разказ по него.  В Америка го направила на филм.

Ени, ще разкажеш ли пък случката, от която тръгва първия ти филм „Патрик“, спечелил няколко фестивала в САЩ?  Тази история ми е любима.
Докато учех във ВИТИЗ Александър Събев, който ми беше преподавател по режисура, ми даде две задачки, много интересни. Едната беше да запомним някаква случка, която ни е привлякла вниманието на улицата и да я опишем. Интересът ми прикова още първата случка, която зърнах, като излязох. Бяхме в пауза между часовете във ВИТИЗ, слязох долу да си взема пица, едно парче, много добре си го спомням. Докато си ям съм застанала точно до пешеходната пътека и виждам дядо, който едвам-едвам ходи, прави стъпчица с треперещи краченца. Почти не може да направи втора крачка, но трябва да пресече улицата. Става зелено, той опитва да върви, но ходи толкова бавно, че светва червено и той трябва да се върне обратно. Това беше истинска борба, продължи доста дълго време. Замислих се как един човек не може и една улица да пресече след целия си достоен живот, как и големите неща стават толкова малки. А малките неща стават толкова големи.
– А с Патрик, на когото си кръстила първия си филм, къде се запозна?
– Когато отидох в актьорското студио в Ню Йорк на Ал Пачино и Елън Бърнстейн от 1500 души избраха само трима артисти, аз бях една от тях.  След това Елън Бърнстейн, която е изключителен човек, гигант в професията, носителка на „Оскар“, ме покани да играя нейната дъщеря във „Вишнева градина“ на Чехов в студиото. На тази сцена аз се запознах с Патрик. Ние имахме доста известни личности там, но аз просто се влюбих в него и някак така се завъртяха нещата, че написах тази история за него, като я обогатих, разбира се.

Адреналинката Ени: Героят на първия ми филм живее и на „Раковски" в София, и до „Таймс скуер“в Ню ЙоркВплетох и случката от България. Тя е за бродуейски актьор, който трябва да си получи награда за живот и творчеството. Той живее много близо до „Таймс скуеър“ и до театъра и решава да не взима никакви таксита, да не използва бастун, защото е много горд. Когато вече стига до „Таймс скуеър“, което е центърът на Ню Йорк, един космополитен град, център на света, той не може да пресече. Просто не успява, пропуска си церемонията. Няма да казвам какво точно се случва накрая, за да остане малко любопитство у хората, които ще го гледат, но се случва нещо, от което той разбира, че има по-важни неща от церемонията, голямото признание и наградата в този живот , че чисто човешката връзка е много по-важна. Главното послание на филма е това.
– С Патрик сте се запознали на сцената… Интересна история… И какво излиза, Патрик живее и на „Раковски в София, и до „Таймс скуер“в Ню Йорк.
– Да, точно така. Това е супер трактовка, за ти кажа, не се бях замисляла.. Ще го запомня и ще го използвам, ако може. Аз играех Аня, дъщерята на Елън Бърнстейн във „Вишнева градина“, той игра пощальона. Имаше малка роличка, защото е много възрастен. Има една сцена, в която на бал се събират най-добрите приятели на семейството. Най-малката дъщеря Аня, т.е. аз, танцува с пощальона, който се играеше от Патрик. Така се запознахме. Ние се виждаме постоянно в студиото, защото това е една лаборатория, в която непрекъснато репетираме или правим разни шоу-програми.. Това е едно много известно място, безценно за актьорите. Друга такава лаборатория за актьори няма в света.

Адреналинката Ени: Героят на първия ми филм живее и на „Раковски" в София, и до „Таймс скуер“в Ню ЙоркЛий Страстбърг, който развива Станиславски в Америка, създава школата. Той казва, че актьорското майсторство е единствената професия, която не може да се практикува вкъщи. Трябва да имаш публика, тогава ученето е най-истинско. С тази идея той създава това студиото където всички актьори седят и гледат работата на колегите си, коментират.

Трябва разбира се да е много конструктивна критика, не може просто да си говориш каквото си искаш. Така ние се учим и на критика и на различни техники . Те не искат да виждат готова работа. Участниците се записват с година напред. Вторниците и петъците, по два часа, в това студио моделират световноизвестни артисти като Ал Пачино, ,,Елън Бърнстейн, Алек Болдуин, Стивън Ян. Ти просто работиш , без да трябва да даваш пари за това нещо.Адреналинката Ени: Героят на първия ми филм живее и на „Раковски" в София, и до „Таймс скуер“в Ню Йорк

Колко полезна Ви беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените!

Среден рейтинг 0 / 5. Брой гласове: 0

Няма гласове досега! Бъдете първият, който оцени тази публикация.

Тъй като намирате тази публикация за полезна...

Последвайте ни в социалните мрежи!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим тази публикация!

Кажете ни как можем да подобрим тази публикация?

Може да харесате още

За нас

Онлайн списание

E-mail бюлетин

@2022 – All Right Reserved InfoMax. Уеб дизайн от MOXX Advertising