Капка Тодорова, журналист. Фейсбук
История с продължение. Браншовите организации на ресторантьорите в България ще съдят клиента, който си платил 600 лева за три пържоли и дал сигнал на Комисията за защита на потребителите. Според тях клиентите и КЗП рушат имиджа на българския ресторантьорски бизнес. Същото правят и медиите, които
насъскват българския турист,
като му разкриват срамни тайни от кухнята – буквално и преносно.
Доколкото знам, на ресторантьорския бизнес му пречеше и ковида и затова получиха пари и им отложиха ДДС-то, също така им пречи минималната работна заплата и въобще заплатата като финансов конструкт, пречат им хората, които искат да работят срещу заплащане, както и клиентите, които искат срещу заплащане да ползват работата им.
Също им пречи взривен язовир в Украйна, непочтените практики, състоящи се в прекомерна любезност, в съседна Турция и Гърция, жегата, кишата, кагебейските акули от едно време, немците, които не плащат много и българите, които плащат твърде много и прочие дребни житейски нерадости.
Затова предлагам на българския ресторантьорски бизнес
да издигне зидове около ресторантите си
и да си сервира, яде и плаща пържолите сам – далеч от всички тези гадове, които организирано се опитват да им провалят опитите с една и съща 20-годишна руска салата и домашна ракия, продавана за отлежало Перно, да се превърнат в милионери за една седмица.
ПС също така искам да уведомя възмутените от защитата им потребители, че като не харесвам случка от конкретен варненски ресторант, това не означава автоматично, че не харесвам България, българите, Ботев, Левски, Стара Планина и Тихбялдунавсесиней, а също така и не съм самотна, в климактериум, в мензис, в депресия и други подобни състояния вреслива женица, която само поради хоромонален дисбаланс не би отворила широко душа, сърце и портфейл, за да плати шест патритоични стотака да апне три пържолЕ от Лидлъ. Честно да ви кажа, добре съм си и аз и хормоните ми и даже и на три блистера антидепресанти не бих се навила на тая оферта. Благодаря.