Поп фолк певицата Алисия влиза в отбора на бизнес дамите със собствен козметичен бранд, пише Галерия. Подобно на враг номер едно легендарната плеймейтка Николета Лозанова, Ася, както е истинското й име, залага на собствена реклама. Очаква се конкуренцията между двете да се засили през топлите месеци, когато следва да представят новите си линии.
Изпълнителката на „Карамел“ ще представи своя серия за красота през пролетта. Към момента наличен е първият й продукт – серум за тен, който се нанася основно на лицето. Резултатът на изкуствения загар идва след 3-4 часа.
„Доста често получавам въпроси за капките за тен, които направих. Те придават желания тен и озаряват лицето, правят го по-свежо и го хидратират“, коментира Алисия.
В бранда на Ни Ло са включени предимно сетове от червило, пудра, хайлайтър, сенки за очи и балсами. При Алисия ще преобладава идеята за по-натурална козметика, основно използваща био съставки.