Мемоарите на Бритни Спиърс „Жената в мен“ се радват на сериозен успех, но той не е най-големият за годината, пише сайтът Дедлайн.
Данните за продажбите през първата седмица сочат, че от книгата само в САЩ са продадени
1,1 милиона копия,
включително предварителни поръчки, печатни издания, електронни и аудиокниги.
От печатните издания са продадени 418 000 екземпляра.
„В мемоарите си вложих сърцето и душата си и съм благодарна на феновете и читателите по целия свят за непоколебимата им подкрепа“, се посочва в изявлението на Бритни Спиърс, публикувано от „Галъри букс“, подразделение на издателство „Саймън енд Шустър“
„Жената в мен“ излезе на книжния пазар на 24 октомври. В деня на публикуването й Спиърс написа в Инстаграм, че книгата й се е превърнала в най-продаваните мемоари на знаменитост в историята.
Фактите обаче говорят, че „Жената в мен“ дори не е най-продаваната автобиографична книга за 2023 г., което донякъде се дължи и на отказа на Бритни Спиърс да дава интервюта в нейна подкрепа.
Книгата на Спиърс
изостава от мемоарите „Резервният“ на принц Хари,
които бяха публикувани през януари и през първата седмица от тях бяха продадени 1,6 милиона копия в САЩ.
Добри продажби отбелязаха и автобиографиите „Обетована земя“ на бившия президент Барак Обама и „Моята история“ на бившата първа дама Мишел Обама.
Едно от нещата, които мемоарите на Бритни Спиърс могат да направят, за разлика от тези на принц Хари и семейство Обама, е да осигурят тласък в стрийминга и продажбите на музикалния каталог на певицата.
Източник: БТА, Елена Христова
Снимка: Цветан Томчев, АРХИВ