09 / 20 / 2024
Новини България Само българските копейки решиха, че успехът на Ярослава Могучих им пречи

Само българските копейки решиха, че успехът на Ярослава Могучих им пречи

от infomax
0 коментари
Ярослава Магучих

Манол Глишев, Фейсбук 

В момента, в който младата Ярослава Могучих подобри световния рекорд за скок на височина, нормалните хора се зарадваха. Предишната рекордьорка Стефка Костадинова каза много ласкави неща за новата. Това са естествени неща. Само българските копейки решиха, че успехът на момичето им пречи с нещо и веднага се изложиха. Но бедата на русофилите по принцип е глупостта им. Те НЕ МОГАТ да поддържат едно общо твърдение, а вместо това заявиха

четири взаимноотхвърлящи се неща:

– 1. Могучих е руско момиче, следователно успехът ѝ е нещо хубаво (нищо че момичето се състезава за Украйна);
– 2. Могучих всъщност е мъж, следователно успехът ѝ е джендърски заговор (нищо че това очевидно е лъжа);
– 3. Могучих е момиче, но не е руско, следователно успехът ѝ или е нещо лошо, или направо е антируски заговор (нищо че това е явна нелепица от гледна точка на спортната етика);
– 4. Могучих е отнела нещо ценно, българско и неповторимо, каквото е рекордът на Костадинова (нищо че самата Костадинова е спортсменски щастлива).
Всяко от четирите твърдения, взето отделно, е

идиотско

Но четирите заедно се споделят в русофилските кръгове, което вече е повече от идиотщина – то е направо пълен абсурд. Ето това е умственото ниво на русофилските глупаци. Не бъдете русофил. Бъдете човек.

Колко полезна Ви беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените!

Среден рейтинг 5 / 5. Брой гласове: 1

Няма гласове досега! Бъдете първият, който оцени тази публикация.

Тъй като намирате тази публикация за полезна...

Последвайте ни в социалните мрежи!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим тази публикация!

Кажете ни как можем да подобрим тази публикация?

Може да харесате още

За нас

Онлайн списание

E-mail бюлетин

@2022 – 2024. All Right Reserved InfoMax. Уеб дизайн от MOXX Advertising