Скандали заради хъркане, манджи и други глупости тресат Къщата. Ама яко. И те май са провокирани от Биг Брадър.
Нещата вървят към секс, лъжи и сръбска музика.
Ражда се любов, а Големият брат като нищо може да я докара до секс, за за си върже гащите. Финансово.
Агент Енигма получи задача да саботира бюджета, уж 67 процента от зрителите го искали. Едно уточнение – от зрителите, които са продуценти.
Рейтингът ще се гони с всички сили и средства очевидно.
Логично, след като главен спонсор се оттегля от шоуто и ужаси отговорните фактори в Нова ТВ и продуцентите. Ама кой им е виновен?
Бургаската батка Виктор упорито сваля гимнастичката Теодора. И тя не се дърпа никак. Става дума за любов. Или за тайна мисия?
Може Големият брат пак да иска да вдигне рейтинга със секс в тази кризисна ситуация. И с лъжи…
От няколко години Теодора има свой салон за красота, който е кръстила „Бебка“, между другото. Много ни напомня за един Здравко…
Агент Енигма получи задача да саботира бюджета, уж 67 процента от зрителите го искали. Едно уточнение –
зрителите, които са продуценти
Скандали заради хъркане и други глупости тресат къщата.
Ето един пример:
В къщата на Биг Брадър спретнаха първи общ обяд и стана мазало!
Георги започна да сипва в чинии и помоли храната да се слага на масата. Анджела реагира остро, че не може да яде „това“. Георги се възмути силно, а младата дама продължи: „Имам алергия, как да ти обясня?“.
Георги се опита да обясни, че всички са се съобразили, яденето да е без лук, за да може и тя да яде, но Анджела не отсече: „Казах ви, че мога да ям и друго“.
Георги: „Нали ти каза да слагаме в една чиния за четири души и всички да ядем от тази чиния“.
Анджела:
Аз няма да ям от една чиния с 4 души
Няма да си позволя това.
Георги: Повече няма да се съобразявам с теб. Ти си яж луканка с ръчичка! Аз съм ти сипал в чиния, ти се правиш на интересна!
Рейтингът ще се гони с всички сили и средства, очевидно. Логично, след като главен спонсор се оттегля от шоуто и ужаси отговорните фактори в Нова ТВ.
Българска фирма, производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в „Биг Брадър 2024“.
Тя обяви публично решението си на официалната си страница в Instagram, като заяви, че е разочарована от съдържанието и подбора на участници в „Big Brother 2024“.
Марката CYXO заявява, че много иска да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности, а не с типажите в къщата. Кой ли иска?
„Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме“, твърди фирмата. И още: „CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.“
Ето
изявлението на казанлъшка фирма,
участваща в риалитито с продукти на бранда си:
„Скъпи клиенти и последователи,
С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в „Big Brother 2024“.
За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.
Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели.
Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.
CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.
Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“
#Биг Брадър
# любов